Wednesday, February 15, 2012

SPM~

... aku seolah mampu berdiri,
seperti ada sinar kecil memancar dihadapan..

ALHAMDULILLAH, tiada ungkapan yg manis dpt ak ungkapkan..berjuta kali tak akan aku jemu, walau sekalipun, xkan penat bibir ini mengucap kalimat keramat itu..

keperitan selama 2 tahun menunggu, akhirnya terlunas pada mlm ini..
aku tahu, ia tidak sehebat lain yg sekarang boleh aku katekan lebih layak bergembira berbanding aku.. tapi, nilai kenikmatan yg ALLAH beri sudah cukup mewarnai seluruh muka bumi.

JANJI ALLAH itu pasti..

dan semoga aku mempelajari hikmah yg diberikan pd malam ini.

semoga dengan kurniaan ini, membuat aku lebih terus berusaha mengejar keredhaan dan keberkatanNya.

semoga kenikmatan yg dipinjamkan akan terus berterusan..

semoga keyakinan terhadap ALLAH akan terus mekar dlm diri yg masih mentah mencari ketenangan.

semoga lebih dekat aku dengan Sang Pencipta..






YEHAAAAAA......SYUKORRRR!!

No comments:

Post a Comment