Monday, May 27, 2013

DOA sujudku

lagi sekali nak tulis kat blog ni.

syukur alhamdulillah, 27 mei 2013 ni tanggal tamatnya kelas sebagai student UNDERGRADUATE biomedical science kat UKM.. tapi bukan secara officially lah. masih ada kuiz, exam and VIVA. tapi kirenya hari ni la kitorang pulun habes2 macam dah x jumpa, mcm ni lah last day nye..
snap gambo, pose sane sini, PENSYARAH pon join sekaki.

alahai baru skg rasenye sayu bile kenang perangai masing2. kenangan 4 taon kat UKM banyak sungguh!

 pix dengan SV (dr noraziah 2 dari kiri) dengan anak2 nye..

 pix ngan co-SV (puan shafa) dengan anak2 nye dan aku

ini plak pix dengan orang2 yang SELALU ADA disamping aku time aku susah n senang.. orang yg paling banyak kenal siapa diri aku tanpa aku segan silu nk cover bile aku kentot, sendawe, KUTOK, hanjeng, ngumpat.. kire possibility nk lupekan dorang lpas grad sgt rendah la..wkakakaka
 
 dan ni plak aku.. 4 taon mencari kebahagian, mencari sinar..alhamdulillah, tahun 4 merupakan tahun murah rezeki aku. syukur kepada Allah atas segala ujian yang diberi. ujian yang mengajar erti sabar dalam mengharap sesuatu. kental dalam mencari hikmah dalam setiap doa sujudku, tabah dalam mengharungi dugaan yang belum pasti kemampuan untukku hadapi. Ya Allah, Engkau tidak pernah melupakan setiap HambaMu. Pencarian doa2 ku Engkau makbulkan dalam sekelip mata. segala kurniaanMu sangat lebih dari cukup untukku terima, malah Engkau limpahi dengan banyaknya. Ya tuhan, semoga nikmatMu terus untukku. semoga aku tidak KUFUR dengan segala Rezeki dan nikmat rahmatMu. Doa yang tidak putus2 Engkau balas dengan nikmat yang LUAS walau berabad munajat dan harapanku. terima kasih Ya Rabbi..kepadaMu aku berserah dan kepadaMu jua tempat ku kembali.

ROTI AKU EXPIRED HARINI!! MOHHH LAHAP!!

2 comments:

  1. tahniah Aj. sekurang-kurangnya ada benda yg ko bole banggakan bila melangkah keluar ukm ni..
    aku nan hadooo.. kesian parents aku :'(

    ReplyDelete
  2. ish.jgn habaq lagu tuh mi. kite grad dari UKM ni pon parents dah bangge dgn kite.. rezeki kan Allah tentukan, kite xakan tahu ape reski kite mi..jaoh lagi pjalanan. =)

    ReplyDelete