Friday, April 6, 2012

'' s i d i A "

hey, this gonna be my 1st entry in April..

mlm tadi ntah TeTibe mood utk jog membuak2.. 1st trial jogging utk bulan april dan tahon ini..#sedey
tapi x ape, sekurg2nye aku CUBE! bukan utk kuros (#tawar hati sbnrye) tapi utk sihat & nak naik kan seri diwajah..bia tampak MUDE dan bertenage sentiase..



#siap2 mandi..TeTibe nak wat entry mlm ni or PAGI ni..

klo sape2 follow aku kat twitter and FB, mesti pasan origami katak ni
#adekefollower??? hurm..aku anggap je la ko pasan...



#my lil froggy...



origami ni telah meletuskan gegaran & tamparan kat dak2 #biomed. origami ni kirenye mcm penguat teori mereka la sebelom ni..yela, sblm ni tanggapan drg samar2 je, skrg dgn adenye this lil froggy, sume da JELAS & CLEAR seclear wajah CLEAN & Clear..

*nak tau ke tanggapan ape???

tanggapan aku digossipkan berkapel dgn si ehem2....

#bunyikcengkerik

sume berlaku bile ade penyampai RADIO HUTfm yg meriuh2kan pendudok tetap biomed.. tapi aku x salahkan drg. salah aku sendiri x menerangkan situasi yg sebenar (sebab gossip meliar tu da MELIAR sebelom gossip tu sampai ke telinga tampan aku). apelah kudrat aku utk menafikan gosip ini sdgkan da kecoh 1 malaysia. aku hanye mampu menunduk,diam dan menyanyi...
H E H E H E H E H E H E..

aku x anggap ni serius, #daa, budak2 kan..biasela tu zaman university..
tpi " s i d i A" anggap ini bukan satu guraun # bak kate lagu achik spin ngn Nana

aku mulai perasan " s i d i A" semakin menjauhi diri aku. dan A L H M D U L I L L A H ~ ALLAH kurniakan aku sifat memahami dan rase bersalah terhadap org lain.. aku dapat kesan dan sume adalah gare2 perkara " i t u".

meh aku crite ape yg berlaku ant aku n " s i d i A ".

ok, sume berlaku bile kami attach kat #PPUKM 2 bulan, 1 bulan/sem.
walaopun, kami ade 20 org dlm 1 kump..tapi melayu ade 4 saje.. (bukan perkauman, tp SEJUJURNYE kite lebih selese berinteraksi dgn sebangse sendiri). selama 2 bulan, kami berjaye membina 1 ikatan persahabatan yg aku kire lebih erat dari coursemate lain.. S G T e r a t.
erat kami, erat yg lain dari lain...kami boleh K U T O K , C A C I & h a m o n satu same lain #xdelaextreme sgt ye.. walopn kami bebas m e n c A r o t, tp kami tahu batas pergaulan dan adat ketimuran tetap diamalkan zaman berzaman..


#moment ni "s g t b a H A g i E"..betape happy nye kami

dan mungkin isu ini berbangkit bile kami menggunakan medium T w i T T e r as a way of ou communication. tp #sedeynye antare kami berempat PADEWAKTU itu hanye "s i d i A" & aku je ade twitter. jadi komunkasi tu lebih kerap antare aku dan " s i d i A".
paling menambahkan teori awal mereka adalh bile username " s i d i A" adalah #(sumthing yg sweetla)

cth T w i T T e r
esok nak lunch mane @kekasihkucinta

h a h a h a h a..makin cerahla mase depan kami utk meng IYA kan teori awal mereka..

"s i d i A" pandai wat origami. #jangan terkejot sbb bukan aku sorg je dpt, kami bertige pon dapat mase hari terakhir attach.. jadi, aku yg G e d i X ni mintak la tolon utk wat origami yg berunsurkan H I j A u dan K a t a k .. h e h e h e h e...

make terciptala origami ini...

origami ni telah MENGUATKAN t e o r i kedua mereka...

kami berempat rapat sgt..rapat.. dan aku ni jenis bley layan dak2 gurl kt klas la..#sah2 laki sikit....h a h a h a
no choice, layan jela depa ni..


#contoh aku bley selesa dgn drg..h e h e h e...#untongleHAku..

dgn adenye gossip ni, ak n "s i d i A" dah x boleh mcm dulu. nak berborak,nak men c a c i, nak m en c e r c a pon da x boleh..
aku tahu, xade sape akan bace entri ni, ..biarkan la entry ni aku simpan utk tatapan aku bile da tua nanti...

insyaAllah, dgn adenye situasi mcmni, mbuatkan aku lebih m a Ta n G dlm pergaulan. dan insyaALLah,moge doa2 sahabat2 lain, aku dapat JO Doh secepat mungkin..h e h e h e h e

kate2 akhir:
terasa diri ni #R E T I Ssssss....h a H a h A

Terima kasih sebab masih sudi kisah pasal diri aku...terharu!..

No comments:

Post a Comment